noul alb

Sep 17

exact când mă pregăteam
de operația pe cord deschis
aveam mâinile curate,
mănuși din dantelă
respirasem subtil înainte
cu vizualizarea
zâmbetului de după
un țânțar a-nceput să bâzâie
au mai apărut doi
vântul a deschis fereastra
noua perdea flutură
într-un alb imaculat
răspîndind lumină
respir altfel acum
trupul pare că ovulează
de mai multe ori pe lună
anormal de repede
viață resuscitată, hah
mi-am dat mănușile jos
pentru a răsfoi o carte
îmi doream cu ardoare
să-i simt mirosul
paginilor
lipseau câteva, de la șaizeci în colo
exact când începuse să prindă sens
ciudat, am zis
îndepărtînd copertă după copertă
ca niște foi de ceapă
reușisem să citesc
câte-o prefață pe zi
atingînd cu degetul
ca-n braille
pentru a conecta vocea
cu povestea
Dumnezeu are un cititor de amprente
cu care primește
fiecare zâmbet
mereu în completare

Leave a Reply

