dor

Sep 17

Lisabona,
încă nu sunt pregătită
mă strigi
de când am văzut acea piesă de teatru
în aer liber
unde se aruncau borcane de gem
în perete
și lumea se speria
doamne, cât mi-a plăcut!

m-am oprit câteva secunde
din mișcare
lucrurile gravitează în jur
sticluțe, clame, caiete, șosete
zig-zag-uri
oprește puțin câinele
și plimbă-l tu
te-a plimbat destul până aici

dau drumul la muzică
și posturi de radio
se suprapun
voci de soprane cu muzică rock
în liniște mă opresc
din plimbare

doi bătrânei vând mărunțișuri
made in india
vorbim ca și cum ne-am cunoaște
și-mi cer să mai trec pe-acolo
ca să nu-mi vândă nimic

câinele mă privește în ochi
îl privesc și eu
salvez acele secunde
pe retină
și mulțumesc tuturor
pentru ceea ce oferă

One Response to “dor”

  1. Aayana Says:

    Sri Prem Baba spune că oamenii au tendința de a se identifica intens cu ceea ce simt. Atunci când simți bucurie, spui că ești fericit. Ființa ta emană fericire, pentru că te unești cu senzația. În momentul în care conștientizezi că ești fericit și privești, pur și simplu, fără să te identifici cu acel sentiment, e ca și cum ai constata că până atunci, de fiecare dată când ai scos câinele la plimbare, el te-a plimbat. Când se inversează rolurile, când ești capabil să privești la ceea ce simți, să lași să curgă lin, fără să fii copleșit de sentimente, începi să plimbi câinele.


Leave a Reply

